2009-01-26

Blåsande mumintroll i tvättmaskinen

'L' står och gör blåsljud.

Å: Vad gör du?
L: Blåser bort ett mjäll! Är det någon som gillar mumintroll?

En stund senare.

L: Vet du! Jag och min kärlekspojke har städat i helg, för att lisa kommer. Hon ska göra hål i tuttarna!

Ytterligare en stund senare

L: Jag är så jävla vuxen, jag har till och med egen tvättmaskin!


Det är som diarré fast ur munnen på den här människan... oerhört fascinerande, man borde skriva en doktorsavhandling om den förmodade avsaknaden av hjärnkapacitet. Ibland känns det som om någon bara slängt in en massa slumpmässiga ord i skallen på stackarn. Ord som plötsligt rasar ut i helskumma kombinationer och sammanhang.

Nåväl, ännu en dag då 'L' fått mig att dra på smilbanden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar