2009-01-17

Skänk Amerika till bättre behövande

Tänk om USA skulle gå i konkurs, vilket häftigt scenario det skulle vara. Det finns tydligen de som tror så. Så kallade bättre vetande, mer intelligenta personer av forskarnatur.

För egen del har jag redan misstänkt att konkurs för USA kommer att bli ett faktum, vad annat kan man förvänta sig när nationen har styrts av det största cementpuckot sedan Adolf Hitler.

Att George Bush nu äntligen har släppt ifrån sig makten hjälper nog föga för stackars Obama. Barack har en hel del att städa upp efter att Bush har bränt alla besparingar på att leka krig i en gigantisk sandlåda.

Jag undrar vem som blir konkursförvaltare om USA går i konken? Kanske ärkefienden Nordkorea med Kim Jong Il i spetsen, kan bli tufft.

Annars kan man ju tänka sig att något av världens rikaste länder skulle köpa upp hela rasket, Saudiarabien eller Qatar. Båda länderna har islam som huvudsaklig religion, en religion som USA alltid har haft svårt att komma överens med.

Vilken ironi det skulle vara, en riktig nitlott... drömmer vidare.

Vill ni läsa artikeln så klickar ni här.

5 kommentarer:

  1. http://www.bubbleroom.se/blogvote.aspx
    kolla in den sidan, så kan din mode blogg vinna en resa till thailand?! =)

    SvaraRadera
  2. Anmäl din blogg till tävlingen "Sveriges mest Stilsäkra bloggare".

    fast när jag läste närmare så varde inte mode bloggar dom sökte... de var ju inte lika kul då! men skicka in din vinn resan och bjud med mig och bella och daniel he he

    SvaraRadera
  3. Nä, han tar med mig, Jussi och Limpan så blir det dricka öl och låtsas vara utvecklingsstörd =P

    SvaraRadera
  4. Nä, han tar med mig, Jussi och Limpan så blir det dricka öl och låtsas vara utvecklingsstörd =P

    SvaraRadera