2009-01-10

S.O.S... A. - Save our Swedish... Asses


Igår efter att jag vaknat på soffan så låg jag och kanalsurfade lite för att plötsligt överfallas av en kraftig vilja att kaskadspy över hela TV:n.

BLONDINBELLA!!! Bara omnämnandet av denna person får mig att vilja bli en döv eremit, sitta med min rabiessmittade hund i en grotta och spela fickpingis med skarpa knivar.

Hur i helvete kan man om man har någon som helst massmedial makt tillåta att detta überblocko överhuvudtaget får chansen att öppna käften i TV?

Jag väntar bara på att de två små tomtar som hon har på loftet ska slå ihjäl varandra så hela Sverige slipper henne! ~Credd Niemi - Annars kan vi väl för fan hjälpa till allihopa och få henne att gå skola i utlandet.

Det här med utlandet skulle inte vara så dumt om man placerar henne lite strategiskt i USA. Med ett mått tur så kanske människan blir på tjocken med ett amerikaoffer och bollen är i rullningen.

Spiralen som i nuläget sakta men säkert vrider sig neråt och beskriver Amerikanernas intelligensnivå skulle med ens bli ett rakt streck som pekar neråt mot undergången.
Bara ett par tre generationer från det så skulle alla dessa småtomtar haft ihjäl varandra.

Konklusion: Vi har i ett enda steg i hopp om att rädda oss själva sänt USA mot en säker undergång, därmed räddat jorden då växthuseffekten med ens skulle vända.

KOM IGEN, BLI EN HJÄLTE! DEPORTERA BLONDINBELLA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar