2009-01-13

Den sjuka konspirationen

Julen är inte en högtid för att fira Kristi födelse det är en sjuk sammansvärjning.

Denna konspiration är något som läkare i maskopi med apoteken har kokat ihop. Aldrig annars under året samlas folk i samma utsträckning från olika delar i vårt avlånga land, med avsikt att sprida sina muterade superbakterier och alkoholresistenta virussjukdomar av varierande natur.

Nästa år ska jag jag vidta motåtgärder och isolera mig med dator, spelkonsol och kopiösa mängder alkohol. Jag ska totalt avstå från mänsklig kontakt och hålla mig frisk hela jävla julen.

Nästa Jul gäller följande:
Ni som tänker ge mig julklappar - skicka dom i god tid med hemkörning.
Ni som ska ha julklappar - kan förvänta er någon form av virtuell present.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar