2009-01-08

Starkt USA-fientlig

Amerikaner måste vara sjukt (notera ironin) dumma.

Tjejen har precis genomlidit det Amerikanska programmet Doctors på TV4.

Så vitt jag kan förstå så går detta program ut på att besvara tittarnas frågor om diverse sjukdomar och åkommor av varierande natur.

I panelen sitter ett antal tvålfagra läkare som hade passat bättre i en reklam på tv-shop för någon meningslös, funktionsoduglig fitnessprodukt.

Vad som egentligen slår mig är vad oddsen borde vara för att dessa så kallade "experter" skulle vara de skarpaste knivarna i lådan, samtidigt som de har begåvats med ett yttre som direkt får 98% av USA's befolkning att se ut som nymalen köttfärs.

Snygg och smart kanske existerar, men med största sannolikhet inte i USA.

Behöver jag nämna att jag själv är omåttligt ful, något jag får uppleva varje gång jag möter grannarna som spontan-kräks varje gång dom ser mig. (Ironi)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar