2009-01-12

Kasta inte livbojen till Ekwall!

Denna måndags exkursion i diverse nätbaserade media har verkligen gett mig en del att skratta åt.

Både Aftonbladet och Expressen har varsin artikel som "avslöjar" Patrik Ekwalls hemlighet.

Karln kan inte simma!

Jag menar grattis! Här har vi ett tvättäkta betongmiffo som skulle sjunka som en sten och drunkna. Vilken tur att BRUS-mannen har kommit till den insikten helt på egen hand.

Personligen tror jag att Ekwall besitter begåvningen att drunkna i en mindre vattensamling, eventuellt i kraftigt spöregn. Mina låga tankar om den här mannen överträffas bara utav Blondinbella som i nuläget har störst negativ inverkan på min stackars kräkreflex.

Skulle praktarslet Ekwall och vacumbimbon Blondinbella kopulera med avsikten att reproducera sig, så skulle slutresultatet bli en lågintelligent hund av tvivelaktig ras.

1 kommentar:

  1. Jag brukar också hata personer. Just nu hatar jag min svärfars förvaltare som sålt hans sommarstuga.

    SvaraRadera